A megfigyelési technológiák beágyazódtak a modern életbe

Editors' Pick

A mai reklámtechnológiák, amelyek hatalmas mennyiségű adatot generálnak, tartalmazzák személyazonosságunkat, tartózkodási helyünket és kapcsolatainkat, óriási hírszerzési potenciállal rendelkeznek, az ellenfelek részéről pedig fenyegetést jelenthetnek. Miközben telefonjainkkal, weboldalainkkal és a digitális ökoszisztémával érintkezünk, a mindenütt jelenlévő megfigyelés hatalmas mennyiségű kereskedelmi adatot generál. Ezeket a kereskedelmi megfigyelési adatokat összegyűjtik és eladják egy hatalmas és nagyrészt szabályozatlan kereskedelmi piacon, és így a világ vállalatai és ellenfeleink számára könnyen megvásárolhatóvá téve azokat. Mindenütt jelenlevő jellege ellenére sok nemzeti döntéshozó még mindig nem tudja teljes mértékben értékelni a személyes adatokat folyamatosan gyűjtő kereskedelmi megfigyelési technológia átfogó nemzetbiztonsági megfontolásait. Az ilyen reklámtechnológiai vagy „AdTech” adatokban rejlő hírszerzési potenciál óriási, és Amerika ellenfelei a kereskedelmi AdTech adatokat aszimmetrikus képességeik fokozására használják fel.

FORRÁS