Ügyfélszolgálatok kihasználása
Az MGM és a Caesars elleni támadások felhívják a figyelmet arra, hogy a helpdesk olyan elsődleges támadási felületek, amelyeken a kihasználása rohamosan terjed. Bár a legutóbbi eseményeket körülvevő sajtó nagy része utal a helpdesk üzemeltetőinek szerepére a visszaélésekben, az ilyen típusú sebezhetőség valójában technológiai és folyamatprobléma, nem pedig emberek problémája. Az ilyen típusú támadások elleni védekezés leghatékonyabb módja az ellenséges nézőpont megértése, hogyan közelítenek meg a támadók az egyes akadályokhoz, amelyekkel az ügyfélszolgálati szolgálathoz fordulnak, és finomítsa szervezete folyamatát és technológiáját az esetleges gyengeségek csökkentése érdekében.
A Praetorian összefoglalja a támadási vektorakat és azt, hogy milyen folyamatokra, ellenőrzésekre van szüksége a szervezeteknek, hogy megfelelő ügyfélszolgálati folyamatokat alkalmazzanak.