Royal Mail kibervédelmi beruházás
A Royal Mail 10 millió fontot költött kibervédelmének javítására és megerősítésére, miután az év elején a LockBit zsarolóvírus-csoport feltörte. A támadás a Royal Mail nemzetközi bevételeit is érintette, mivel a tengerentúli kézbesítési szolgálata a jogsértést követően több hétig nem működött.
A januári támadás hatása a Royal Mail anyavállalata, az IDS által közzétett időközi pénzügyi eredményekből derült ki. A támadás orvoslására fordított pénz hozzájárult a Royal Mail infrastrukturális költségeinek éves 5,6%-os növekedéséhez.
A LockBit támadása miatt a Royal Mail nem tudott küldeményeket küldeni tengerentúli célpontokra. A ransomware-banda 44 GB adatot lopott el, amely többnyire 200 alkalmazottra vonatkozó személyzeti nyilvántartásból állt. A Royal Mail megtagadta a hackerek váltságdíj-követelésének teljesítését, és ehelyett egy hónapot töltött azzal, hogy a nemzetközi csomagkézbesítési szolgáltatását újra elérhetővé tegye .