26 milliárd felhasználói rekord
Egy 26 milliárd rekordot tartalmazó adatbázis került ki az internetre, ami valószínűleg a legnagyobb, felhasználói adatokat is tartalmazó adathalmaz, ami valaha nyilvánosságra került. A korábbi szivárgás során kikerült adatokat valakik összegyűjtöttek, összekapcsolták néhány frissebb szivárgásból származó adattal, és újrakiadták.
Az adathalmazba nemcsak felhasználónevek és jelszavak kerültek bele, hanem más érzékeny adatok is. Részletekbe azonban nem mennek bele, valószínűleg azért, hogy minimalizálják a további szivárgás esélyét. Azt viszont megjegyzik, hogy érdemes minden online felületen más-más jelszót használni, mert ha ugyanazt használja valaki mondjuk a Netflixnél és a Gmailnél, és az kiszivárog az egyik helyről, akkor nemcsak a sorozat nézős elemzései kerülnek veszélybe, hanem hekkerek beletúrhatnak az emailjeibe is, és úgy még több jelszóhoz és adathoz férhetnek hozzá. Emellett érdemes mindenhol bekapcsolni a kétlépcsős azonosítást, ahol csak lehet.
A MOAB 26 milliárd rekordot tartalmaz több mint 3800 mappában, és mindegyik mappa külön adatvédelmi incidensnek felel meg. Bár ez nem jelenti azt, hogy a kettő közötti különbség automatikusan átváltozik korábban nem publikált adatokra, új rekordok milliárdjai mutatnak nagyon nagy valószínűséget, a MOAB soha nem látott információkat tartalmaz.
A legtöbb rekord, 1,4 milliárd a Tencent QQ kínai azonnali üzenetküldő alkalmazástól származik, de több száz millió rekord van a Weibo (504M), a MySpace (360M), a Twitter (281M), a Deezer (258M), a Linkedin (251M), az AdultFriendFinder (220M), az Adobe (153M), a Canva (143M) kínálatából. , VK (101M), Daily Motion (86M), Dropbox (69M), Telegram (41M) és sok más cég és szervezet.