Editors' Pick

Vodafone TrustPid 

A Vodafone egy új, TrustPid nevű hirdetésazonosító rendszere tesztelési fázisban van Németországban és a tervek szerint lehetetlen megkerülni a böngésző beállításaiból, cookie-blokkolással vagy IP-címmaszkolással.

Az ingyenes vagy kedvezményes internetért cserébe a mobilszolgáltató azt tervezi, hogy minden ügyfélhez fix azonosítót rendel és minden felhasználói tevékenységet ehhez rendel.  Ezután a mobil internetszolgáltató létrehoz egy személyes profilt az azonosító alapján amely segíti a hirdetőknek célzott hirdetéseket megjeleníteni minden egyes ügyfélnek anélkül, hogy nyilvánosságra hoznák az azonosítási adatokat.

Az Apple már blokkolja az alapértelmezett követést, ami tönkretette a Facebook üzleti modelljét, a Google is várhatóan 2023-tól kikapcsolja hirdetési cookie-ját a Chrome-ban.

FORRÁS

FORRÁS