A biztonság költségei

A Perception Point felmérte, hogy a vállalatok átlagosan, alkalmazottonként 1197 dollárt költenek a különböző biztonsági megoldásokra, hogy a levelezés, a hálózati hozzáférés és a felhőszolgáltatást biztonságosan tudják használni. Ez az összeg nem tartalmazza a működési folyamatokból adódó többletköltséget a kiberbiztosítást és az esetleges zsarolási díjakat.

A Perception Point az Osterman Research kutatócéggel közösen végzett felmérés során 250 biztonsági és informatikai döntéshozót kérdezett meg a biztonsággal kapcsolatos költségekről. Az eredmények azt mutatják, hogy a szervezeteknek meg kell találniuk a legpontosabb és leghatékonyabb kiberbiztonsági megoldásokat, amelyek biztosítják a szükséges védelmet.

A jelentés eredménye azt mutatja, hogy egy sikeres e-mail-alapú kiberincidens átlagosan 86 órát vesz igénybe, hogy eredményesen kezeljék. Egy biztonsági szakember támogatás nélkül csak 23 e-mailes incidenst képes kezelni évente, ami incidensenként 6452 dollár közvetlen költséget jelent. Ezzel szemben a felhőalapú együttműködési alkalmazásokban vagy szolgáltatásokban észlelt incidensek megoldása átlagosan 71 órát vesz igénybe. Ezekben az esetekben egy szakember évente mindössze 28 incidenst tud kezelni, incidensenként átlagosan 5305 USD költséggel.

FORRÁS